_2017-07-27 17:03:39
@ElsEstanys: Els més petits ja som a l'autocar. En dues horetes som a l'esplai amb moltes aventures i anècdotes per explicar. Fins aviat!
A 66 persones els agrada. M'agrada
_2017-07-25 21:47:16
@LaDevesadelesCo: Bones a tots! Per aqui montesquiu va tot molt bé, hem anat d'excursió a un castell amb bones vistes i aquí us deixem una mostra! Tenim ganes de veure-us però no volem que això s'acabi! Recods dels flyers!
A 71 persones els agrada. M'agrada
_2017-07-25 01:00:08
@ElsEstanys: Estem estupendos, plens d'aventures i experiències per explicar-vos! Els petits hem anat a Sant Climent Sescebes , els mitjans a Vilarnadal i hem dormit a Masarac, i els grans hem dormit a Darnius. Tots sota cobert per les inclemències del temps. Demà afrontarem el dia amb molta energia, a comprar elefants. Petons de pallasso!
A 84 persones els agrada. M'agrada
_2017-07-24 11:01:05
@ElsOms: Bon dia a tothom! Des d'aquí Els Oms tot genial! Ahir vam tornar d'una súper excursió al Gorg Negre de Riells. Era preciós! Després de caminar una mica vam fer un petit banyet i vam dormir entre arbres i rierols. Un lloc idíl·lic! Ara només ens queda aprofitar els dies que ens queden i passar-ho molt bé! Una abraçada enorme de part de tots els astronautes de la F S W L ❤
_2017-07-21 19:17:11
@ElsEstanys: Els més forçuts i atlètics del circ ens van convidar ahir a participar del seu entrenament, amb el qual vam gaudir gairebé tot el dia, fins que va arribar el moment de refrescar-nos a la piscina després de tant d'esforç! Avui quatre gotes de bon matí que no han fet canviar el plànning de les activitats. Seguim amb ganes de més!
A 109 persones els agrada. M'agrada
_2017-07-21 14:50:33
@LaDevesadelesCo: Hola! Demà anirem a visitar el super castell de Montesquiu, de moment hem visitat el tibet, holliwood, el món àrab i a l'india. Hem tingut estones de calor i piscina i quatre gotetes de tarda. Seguim en el nostre genial viatge! Ens veurem aviat! Molts petons de part dels flyers!
A 75 persones els agrada. M'agrada
_2017-07-19 23:59:56
@ElsOms: Booon diaa a tothom! Aquí, des del campament de mitjans ens disculpem per no haver donat notícies fresques! Entre arbres i tendes la cobertura sembla inexistent! Tot i que cal dir que... Massa bé ens ho estem passant per haver-nos oblidat tan del nostre estimat públic, els pares! Piscina, tendes, activitats, pulseres i cançons, i mil coses més que ens fan riure i viure. Una abraçada ben forta a tots i totes de part dels astronautes! #leguere Mireu ;) https://www.wevideo.com/view/951672555
A 105 persones els agrada. M'agrada
_2017-07-19 21:49:57
@ElsEstanys: Bona nit! Avui els petits hem fet l'excursió d'un dia, hem aprofitat per anar a visitar el poble més proper, Capmany. Tot i la calor, seguim amb moltes ganes i energia!
A 101 persones els agrada. M'agrada
_2017-07-17 19:59:32
@ElsEstanys: Holahola! Els més petits ja hem arribat a la casa de colònies preparats per a fer moltes activitats i conèixer gent nova! Anireu rebent notícies nostres! :)
A 128 persones els agrada. M'agrada
_2016-07-28 13:40:45
@Vigies: Despedint-nos de França i preparats per tornar a casa. Arribem a les 20:00/20:15!
A 199 persones els agrada. M'agrada
_2016-07-28 12:25:08
@cantonigros: Bon dia famílies!! Us deixem aquí l'última fotografia de la colònia! Els monitors ens ho hem passat genial aquests 10 dies amb els vostres infants! Esperem que ells també!! Ara toca descansar i passar un bon estiu! Fins aviat!
A 160 persones els agrada. M'agrada
_2016-07-27 13:35:07
@Vigies: Hola! Els Vigies estem més que bé! Ahir vam sopar unes bones crêpes a Mont Louis i avui ja és l'últim dia que estarem a França. Ens veiem d'aquí molt poc!
A 202 persones els agrada. M'agrada
_2016-07-26 15:19:11
@LaPineda: A l'experiment avrvm estem gaudint a tope de les últimes hores de campaments, alhora que ens guardem energies pel darrer bany al pantà i per la gran festa a que ens espera aquesta nit. Ens veiem demà amb un munt d'anècdotes per explicar a casa!
A 218 persones els agrada. M'agrada
_2016-07-26 02:38:49
@cantonigros: Sabeu què? L'home primitiu estava molt trist perquè trobava a faltar la seva època i per alegrar-li el dia, hem après com vivien llavors!! (Mireu la foto i veureu com vivien a la prehistòria!) Hem aprofitat per ensenyar-li al Neutrex (que és l'únic que ha vingut del futur) que embrutar-se no és tant greu i que pot ser divertit i tot!
A 221 persones els agrada. M'agrada
_2016-07-26 02:26:26
@cantonigros: Ei famílies!!! Estem enfeinadíssims! L'indi, una altra aparició de dins la màquina, ens va explicar com podíem parar un moment el ritme frenètic del futur! I mireu quines vistes!
A 188 persones els agrada. M'agrada
_2016-07-25 21:21:54
@LesFeixes: Bon dia clients del Munchie's Resort! Aquí a la illa de Katanga va tot rodat! El temps ens ha seguit acompanyant i això ens ha deixat fer moltes coses: que si jugar a quidditch, banyarse al pantà... Ja es nota que s'està acabant, i els moments passen molt intensament, les emocions cada vegada més a flor de pell i els nervis ataquen. Ens esperen uns últims instants increïbles! En breus ens veiem!
A 197 persones els agrada. M'agrada
_2016-07-23 11:52:28
@LaPineda: Preparats i amb moltissines ganes de fer l'excursioneta a l'Ametlla del Montsec! Domyos's Pizza patrocina aquest post. La millor pizza en 3 min. i 30 segons.
A 211 persones els agrada. M'agrada
_2016-07-23 11:21:57
@Vigies: Els vigies estem molt bé! Entre termes naturals, banys termals, rius, camins, jocs, bon temps i alguna pluja despistada, avui desplantem campament de Fontpédrouse i ens n'anem cap a Mont-Louis... Ganes de més!
A 154 persones els agrada. M'agrada
_2016-07-22 17:32:36
@cantonigros: Veieu la fotografia? És el pirata Barbadosa que va segrestar la Deesa Grega a qui estàvem ajudant a muntar uns jocs olímpics com els de la seva època! L'homo Seguru està aprenent a parlar i un personatge del s.XVIII està buscant parts d'un llibre molt important que creiem que té relació amb la màquina del temps! Com ja veieu, van apareixent persones del passat i estem molt enfeinats acollint-los i ajudant als científics a retornar-los a la seva època!! BUF, això és un NOPARAR!
A 210 persones els agrada. M'agrada
_2016-07-21 14:30:18
@LaPineda: Aprovechamos la naturaleza para mostrar tu verdadera belleza. Champú Timotei 2 en 1 Delicado con aceite de Almendras dulces 100% natural. Limpia y acondiciona con delicadeza e hidrata tu pelo para mostrsr su belleza. Aplicar sobre el pelo húmedo, hasta que haga espuma y aclarar. En caso de contacto con los ojos, lavar inmediatamente.
A 192 persones els agrada. M'agrada
_2016-07-21 13:08:21
@LesFeixes: Aquí a Les Feixes portem uns dies convivint amb una tribu indígena (que es fan dir Suka) que ens vem trobar en aquesta illa deserta naufragar anant cap al Munchie\'s Resort (heu vist l\'anunci no?). Els sukis, tot i fer coses molt extranyes i adorar a un déu molt curios (havieu sentit mai a parlar del Tiki?) ens han ensenyat moltes coses per sobreviure a la illa i el seu clima tan calorós (ja us explicaran els petits sukis com va aixo de banyarse a un pantà). Pero sort en tenim dels hostessos i les hostesses (i el socorrista) del Resort perque mantenen la moral ben amunt organitzant un ventall d\'activitats, tornejos i concursos tal com si estiguéssim encara al vaixell o al resort mateix. L\'aventura continua!
_2016-07-20 13:19:41
@cantonigros: Ei famílies! Ahir vam anar a la Foradada a explorar possibles plantes per fer el biodiesel de la màquina!! Per aquí tot va molt bé i tot i els encàrrecs dels científics que ens tenen entretinguts ens ho estem passant genial! Aquest castell és on ens passen totes aquestes aventures!
A 209 persones els agrada. M'agrada
_2016-07-19 19:45:50
@LaPineda: Avui els pomodoros hem passt el dia a la natura, entre arbres, banys al pantà i una mica de calor. Demà més i millor!
A 189 persones els agrada. M'agrada
_2016-07-18 20:50:45
@LaPineda: Ja hem sobreviscut la primera nit i el segon dia. Comenem el nostre camí a la llibertat!
A 205 persones els agrada. M'agrada
_2016-07-18 18:59:56
@cantonigros: Aquí a Osona estem molt enfeinats! Ens han aparegut uns científics i ens han confessat un secret, se\'ls ha espatllat la màquina del temps i estan apareixent personatges del passat, però shht que no s\'enteri la majordona!
A 235 persones els agrada. M'agrada
_2016-07-18 00:46:52
@elnomquevulguis: Tots els infants i joves estan dormint plàcidament en els seus destins! L'aventura ja ha començat! Com ja sabeu, us anirem donant notícies de tant en tant, però si no diem res, és senyal que estem molt entretinguts fent activitats! No hi ha raó per la qual preocupar-se!
A 327 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-30 10:38:24
@Vigies: Ja estem preparats per tornar! Arribarem amb moltes anècdotes i una motxilla plena de bons moments! Fins d'aqui unes hores!!
A 251 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-29 21:03:17
@LaSala: Esperem que hagueu tingut un bon viatge de tornada! Per part nostre, només donar-vos les gràcies per ajudar-nos a fer de Salisbury un poble més just i amb gent feliç. Que tingueu molt bon estiu!!! Att: Clan de les Bèsties, Markus i Brutus
A 238 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-29 17:44:53
@Campaments_Plan: Ja portem una estoneta a l'autocar... Posant el punt i final als campaments! Si tot va bé, cap a les 19h serem a l'esplai.
A 245 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-29 13:50:07
@Vigies: Ja estem preparats per tornar!Arribarem amb moltes anècdotes i una motxilla ben plena d'experiències i bons moments! Fins d'aqui unes hores famílies!!
A 241 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-29 13:41:41
A 224 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-29 13:40:02
A 223 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-29 11:25:16
@LaSala: Avui últim dia! Ja estem de recollida i amb un certificat de membre del Clan de les Bèsties sota el braç!! Ahir el Rei es va adonar que les seves lleis eren massa estrictes i va decidir donar-nos la llibertat, entregant-nos les escriptures del poble que tots vam firmar. I per la nit... a celebrar-ho! Ens veiem aquesta tarda, cap a les 19:15h-19:30h. Fins després!
A 263 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-28 17:22:56
@LaSala: Ja fa 4 dies que no plou i per tant podem gaudir de totes les activiats tal com les teníem previstes. Podem dir que li hem guanyat la partida a la pluja! Ahir vam rebre la visita del Shinto i vam celebrar l'eucaristia. Aquí us en deixem un tastet! De moment, tothom es prepara per l'última nit al poble de Salisbury... ja us n'avançarem detalls!
A 302 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-27 14:32:44
@Vigies: I aqui estem... Anant cap a Donosti!
A 247 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-27 14:31:24
A 240 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-27 12:32:42
@ElsRoures: Bon dia famílies!! Ens veiem d'aquí res i nosaltres estem arribant al final del vídeojoc! Hem aconseguit fer fora el virus menjant un pastís els ingredients del qual hem vigilat durant tota una nit sencera fent torns perquè estiguessin sempre vigilats! Com podeu veure, res ens impedeix gaudir d'aquests 10 dies!! Fins aviat!
A 342 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-27 00:19:38
@Vigies: Hola! Avui estem a Zarautz, hem passat un dia de relax fent platgeta i descoberta! Està anant tot bé i estem gaudint molt. Demà ja farem camí cap a Donosti amb molta energia per acabar aquesta ruta amb una motxilla ben plena de rialles, experiències i records! Agur!!
A 221 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-26 21:11:51
@Campaments_Plan: Avui hem fet el Puigmal! Ha fet molt bon temps!!! Estem molt cansats, però ara ens dutxarem i ens refarem amb un bon sopar! Woodstock s'està acabant... Però encara queden els últims i millors dies!
A 301 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-26 16:03:26
@LaSala: Ahir a la nit, vam haver d'entrar a les masmorres del Rei per rescatar el nostre amic del Clan de les Bèsties, l'Amagatotis. Amb un acte de valentia, van aconseguir salvar-lo i avui hem gaudit d'un dia espectacular aprenent a camuflar-nos! Aquí us en deixem una mostra! Fins aviat!
A 435 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-25 16:57:04
@ElsRoures: Bona tarda famílies!! Us diem que ja hem vençut el virus del vídeojoc (o això sembla) i que estem esperant a seguir jugant amb normalitat! Com sabeu, el temps també fa de les seves, però no us preocupeu que això no impedeix que ens divertim d\\\\\\\\\\\\\\\'allò més! Us deixem aquí una foto per què ho pogueu comprovar! Ens veiem d\\\\\\\\\\\\\\\'aquí poc!
A 310 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-24 16:56:02
@Campaments_Plan: Hola a tots! Ja fa dies que no donàvem notícies, la veritat és que no parem de fer coses! Fa uns dies vam anar al poble de Dòrria d'excursió, ahir vam fer unes jornades esportives de caire hippy i avui hem tingut la visita del Shinto! Us deixem que hi ha uns exploradors a punt de començar a explicar la seva activitat!
A 260 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-23 12:50:29
@ElsRoures: "Piiiip Piiiip Piiiip! El vídeojoc ha estat infectat; per continuar amb la diversió cal que tots els participants tinguin els dos orificis de les orelles tapats amb mans que no siguin les seves! Piiiip piiip piiiip" Aquest és el missatge que sona contínuament en el campament i no sabem com treure'l, s'apaga quan li fem cas, però al cap d'una estona torna a sortir!! Esperem que les properes notícies que rebeu siguin per explicar-los com hem fet fora el virus! Mentrestant comentar que tot va molt bé i que entre avís d'infecció del vídeojoc i avís, ens ho estem passant molt bé! Aquí us deixem un exemple!:)
A 288 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-22 23:36:19
@Vigies: Hola, hola!!! Avui hem arribat a Legazpi! Estem tots bé, ja hem provat la bona plujeta basca, el bon xirimiri que s\'agraeix mentre camines uns quants km de ruta! Demà ja farem camí cap a la costa! Haviam que ens trobem... Estem una mica encuriosits! Petons famílies!
A 257 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-22 22:01:13
@LaSala: El Rei resulta que ara vol ser bo i per això vam anar a La Pobla de Lillet a buscar ingredients per una poció. Però resulta que la poció que vam fer amb aquells ingredients no era per tornar-se bo sinó per fer-nos més obedients!! Evidentment no li vam donar. Si en l'ultim post desafiàvem la natura... Ja sabíem que no podria acabar bé, i es que avui ens ha plogut tota la tarda. Malgrat no hem hagut de canviar massa coses hem d'admetre que... Clan de les Bèsties 1 - 1 Natura
A 400 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-20 23:57:28
@LaSala: Bé bé... Ahir ja ens vam enterar de què anava tot. Resulta que hem anat a parar a Salisbury, un poblet petit on els seus habitants estan mosquejats amb el Rei Markus tercer (el més gran rei del món sencer). Ens ha imposat unes normes impossibles! (prohibit respirar sense permís reial), però nosaltres com uns valents les reescrit entre tots i totes al gust de tothom. Ens hem hagut de refugiar de la pluja però això no ha fet que canviessim els nostres plans! Clan de les Bèsties 1 - Pluja 0. Demà ja veurem què més passa. Bona nit famílies!
A 391 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-20 20:57:23
@Vigies: Som al cim del Aizkorri (1528m)!!! No us deixeu enganyar pel sol que fa, seguim al país vasc! (La crema solar va que vola!) El temps aguanta molt bé, però sospitem que demà es començarà a complicar... Creuem dits! Tots estem bé, alguns ens queixem de caminar, però perquè és la costum! Demà o passat us seguirem informant!! Aqui us deixem una foto dalt del cim!
A 246 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-20 19:37:26
@ElsRoures: EEEI! Hola a tothom! Els SupahLoompas estem del tot instal·lats al campament! Ja ens l'hem fet del tot nostre i ens hem adaptat tant bé que avui hem anat fins a Sant Joan de les Abadeses caminant! Això de viure en un vídeojoc ens torna una mica bojos, apareixen monedes i hem de lluitar perquè el nostre personatge sigui el millor! Ja anirem comentant com avança i com van les puntuacions!
A 281 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-20 15:51:00
@Campaments_Plan: Per Planoles tot va perfecte! Ahir vam assistir al concert inaugural del Festival de Woodstock! Quina passada!!! Avui hem participat d'una manifestació hippy en contra la intervenció americana a la Guerra de Vietnam i hem tastat per primer cop la piscina! Molts woodyrecords des de Woodstock!
A 252 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-19 16:28:33
@LaSala: Ja estem ben instal·lats a punt per començar a coneixe'ns totes i tots! Hi fa un caloret considerable però res que no pugui curar un bon bany piscinil!
A 351 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-19 00:20:31
@LaSala: Suposo que ja teniu les motxilles llestes per demà! Si no, encara us queden unes quantes hores abans de veure'ns! Recordeu, a les 12h tothom puntual! :)
A 271 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-18 19:36:40
@ElsRoures: Eeieii!! Els que anem als Roures ja ho tenim tot preparat! Heu vist el vídeo promocional de proper vídeojoc? Aquí us deixem l'enllaç! https://www.youtube.com/watch?v=ITEHKYERhqQ
A 238 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-18 19:36:23
@Vigies: Els Vigies ja estan a Vitoria! Preparadíssims per la aventura que els espera!
A 235 persones els agrada. M'agrada
_2015-07-16 21:48:03
@LaSala: Ja esteu preparats i preparades??? En breus escalfem motors i marxem cap a La Sala! Que ens depararà el nostre camí???
_2015-07-16 12:31:10
@Esplai: Apunt de començar les colònies! Aquest és un missatge de prova del lloro.
A 225 persones els agrada. M'agrada
_2014-07-27 17:47:49
@CampLlonc: Acabem de sortir. Arribarem amb una mica de retard a Barcelona. Hem volgut allargar l'experiència pero no per molta estona tranquils!!
A 384 persones els agrada. M'agrada
_2014-07-27 17:44:50
@Aldric: Hola famílies! Arribarem cap a les 19:15. Fins ara!!
A 386 persones els agrada. M'agrada
_2014-07-26 02:06:02
@Aldric: Òndia! Ahir Ra ens va reptar a entrar dins la seva Piràmide Maleïda, d'on sortien estranyes criatures. Dins, hi havia el tresor de Ra, el cinquè i més poderós de tots. Tot i algun que altre espant, la majoria van poder superar la prova de valentia i aconseguir l'últim tresor, ara sí. Ja tenim el tresor... ara només falta trobar Ra per apresar-lo. Aquest matí no s'ha deixat veure a causa de la pluja que cobria l'Aldric, esperarem a demà a veure si apareix!
A 445 persones els agrada. M'agrada
_2014-07-26 00:56:41
@Vigies: Els vigies no parem!!! Ahir vam fer rafting i avui via ferrata!!! Tot i el cansament, avui hem sopat unes bones crêps i galettes franceses... Tornem a tenir l'energia al 100%!
A 387 persones els agrada. M'agrada
_2014-07-24 02:36:19
@Aldric: Ra és aquí! Per primeRa vegada Ra ha aparegut davant nostRa, vestit de negre i dauRat amb un escorpí com a emblema. Després d'una duRa conversa amb ell, ha fugit i hem decoRat la casa amb petits desitjos de cadascú perquè ens protegeixin. Esperem que serveixin d'alguna cosa!
A 426 persones els agrada. M'agrada
_2014-07-23 19:35:01
@Aldric: Algú ens ha suplantat la identitat amb l'últim lloro i parla sobre un casament medieval... Ens han hackejat! Jejejej Per l'Aldric tot molt bé. Al llarg d'aquests dies hem anat trobant tresors dels faraons i sembla que ja tenim els 4 necessaris per lluitar contra el malvat Ra. L'últim, però, estava trencat en 4 parts i els diferents grups els han anat a buscar a diferents punts, prop de l'Aldric. Ara, queda enganxar-los i per fi serem suficientment forts i valents com per enfrontar-nos a Ra. De moment, però, gaudim de la piscina abans que caigui la nit. Fins aviat!
A 402 persones els agrada. M'agrada
_2014-07-22 19:23:27
@Vigies: Ja estem al segon dia de ruta! El temps s'està portant prou bé, i tot i el vent i el fred, ens deixa fer excursions precioses pels voltants d'on hem acampat! Ja veureu, ja... Quines fotos!!!
A 394 persones els agrada. M'agrada
_2014-07-21 19:05:51
@Aldric: Salutacions! Us comuniquem que aquí, al Regne de Bianya, tots els convidats al casament reial estem d'allò més bé. Aquesta nit l'hem passada a Beget. Avui la comitiva reial contincamiuarà fent camí, dormirem acampats en tendes i demà arribarem al nostre destí. Que en són de macos aquests paratges llunyans! Rebreu més notícies des del Regne de Bianya.
A 459 persones els agrada. M'agrada
_2014-07-21 18:35:15
@CampLlonc: Hola de nou! Ahir vam fer excursió de supervivència no només vam trobar tots el camí sinó que vam tornar super contents i entusiasmats! A més, vam entrenar l\'enginy marcant el camí amb cintes als arbres. I a més, avui, en motiu de l\'aniversari de la Claudia Sanchez, tindrem un sopar d\'allò més especial! Fins a la propera! PD: En el missatge anterior, on diem Joan, volíem dir Pau...
A 370 persones els agrada. M'agrada
_2014-07-21 11:51:34
@Vigies: Avui ens anem de ruta! Tot i així, pel mal temps, el més possible és que no fem el Mont Thabor sinó altres rutes per llacs! Ens ho estem passant molt bé!
A 392 persones els agrada. M'agrada
_2014-07-19 18:16:26
@Aldric: Ui ui ui! A l'Aldric han passat moltes coses des de l'últim missatge: vam trobar un enorme sarcòfag que vam poder obrir i d'on van sortir 15 faraons que estaven atrapats. Ra havia robat els 4 tresors de les diferents famílies i havia aconseguit el poder suficient per tancar-los. Ara els ajudem a recuperar aquests tresors! Avui hem anat d'excursió a unes restes prehistòriques i n'hem trobat un! Ra havia amagat el tresor dins el recinte del Dòlmen de la Cova d'en Daina. Ara ja remullant-nos a la piscina per estar fresquets. Ja anirem informant del que passa! Fins aviat!
A 437 persones els agrada. M'agrada
_2014-07-19 14:11:17
@CampLlonc: Hola! Aquí també ens ho estem passant d'allò més bé! Les activitats preparades pels nens i nenes estan sortint molt bé . Avui ens han caigut quatre gotes però no ens ha mullat res important i comptem amb un atenda de reserva per si fos necessari. Aquí estem menjant molt i molt bé (mèrit dels nostres intendents!). Parlant de menjar, hem de dir que avui és l'aniversari d'en Joan i ahir ens va convidar a un sopar boníssim! Anirem informant!
A 394 persones els agrada. M'agrada
_2014-07-19 10:31:03
@Vigies: Avui anem d'excursió a Itàlia!!! Sí, sí! I amb una mica de sort veurem el tour de França, que avui passa per Briançon!
A 388 persones els agrada. M'agrada
_2014-07-18 13:48:19
@Rectoria: Hola famílies!! Com ja deveu suposar, hem arribat bé i ja estem perfectament insta·lats. De fet, aquest matí ja hem fet l\'eucaristia i en aquests moments estem parant la taula per dinar. Si triguem en fer arribar notícies és perquè el llunyà Regne de Bianya té alguns dèficits pel que fa a la cobertura. Intentarem convèncer al Rei Roderic que inverteixi menys en luxes i més en infraestructures. Fins aviat!
A 466 persones els agrada. M'agrada
_2014-07-17 16:42:24
@Aldric: Ja hem arribat a la casa i ja estem instal·lats! Fa una miqueta de calor però la piscina té una pinta... que ens està cridant!! A part d'això, tot sembla normal i ni rastre de faraons o sarcòfags....de moment!
A 520 persones els agrada. M'agrada
_2014-07-17 10:20:54
@Aldric: Esteu tots i totes preparats i preparades!??! En res engeguem motors i marxem cap a l'Aldric!! A les 13h tots dinats! Per cert, algú sap alguna cosa d'uns faraons?
A 344 persones els agrada. M'agrada
_2014-07-17 08:49:55
@Vigies: Ja hem arribat al Camping!
A 376 persones els agrada. M'agrada
_2014-05-04 01:41:19
@Espurnes: Ja tenim les fotos del segon trimestre i de l\'excursió d\'abril a Begues! Mireu-les, esteu molt guapos!!
A 508 persones els agrada. M'agrada
_2014-03-23 21:27:09
@Follets: acabem de penjar algunes fotos del taller que vam fer ahir! https://plus.google.com/photos/100961527826724355101/albums/5994075662329716033
A 366 persones els agrada. M'agrada
_2014-02-08 12:32:09
@Follets: Acabem de publicar noves fotos! Les de l'excursió del passat cap de setmana! I sortim monos, monos, micos, súper-micos!
A 401 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-28 19:57:03
@Vigies: Si el trànsit va bé, en dues hores estem a l'esplai.
A 496 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-28 19:03:35
@LaRuca: Ja som a Barcelona!! En uns 15-20 minutets ja arribem!!
A 520 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-28 19:01:05
@CamPlanoles: Entrant per la meridiana!!! Ens veiem en breus.
A 500 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-28 18:50:04
@CamPlanoles: Estem pasaat Mollet
A 470 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-28 18:49:32
@PArtigues: Arribant a la Meridiana
A 469 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-28 18:41:57
@LaRuca: Ja estem a l'autopista, acompanyats per la majestuosa serra de Montserrat. Esperem arribar cap a dos quarts, sinó abans. Fins ara!
A 480 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-28 17:45:48
@PArtigues: Ara passem per Ripoll
A 511 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-28 16:14:22
@CamPlanoles: Ja només queden les restes del campament. En breu vindrà l'autocar a buscar-nos
A 504 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-28 15:36:04
@PArtigues: Ja ho tenim tot llest per quan vingui l'autocar! Us avisarem al sortir. No ens anyoreu que ja venim
A 513 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-28 15:18:27
@Vigies: Ara parem a dinar. Estem a 100km de València. Bon profit!
A 496 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-28 10:44:18
@Vigies: Ahir vam veure la posta de sol al far. Súperxulu! Hem sortit a les 4:00 de Sagres. Ara ja estem a Còrdoba. Esmorzem i seguim el viatge. Hora prevista d'arribada a Barcelona a les 23:30. Fins aviat!
A 504 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-28 02:49:23
@LaRuca: La Companyia ha estat derrotada i ens hem proclamat Guardians de la Natura!! Us deixem amb una foto d'alguns dels que ho han fet possible, un any més. Gràcies a tots! Fins demà!
A 545 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-27 19:27:56
@LaRuca: Sembla que internet va una mica fluixet i no us podem ensenyar la foto. Però tranquils que ja les veureu ja :)
A 493 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-27 19:22:54
@LaRuca: Aviat caurà la nit i ens prepararem per fer una gran festassa!! Ningú pot imaginar que d\'aquí unes horetes tot això ja no hi sigui... no volem tornar!!
A 495 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-27 19:12:42
@LaRuca: Aviat caurà la nit i ens prepararem per fer una gran festassa!! Ningú pot imaginar que d'aquí unes horetes tot això ja no hi sigui... no volem tornar!!
A 475 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-27 12:41:33
@LaRuca: Famílies! Ahir vam aconseguir vèncer La Companyia, robant-los les bateries de les màquines. Vam passar una mica de por, però tot va sortir molt bé! Avui, ens disposem a coronar-nos Guardians de la Natura, celebrant la nostra última nit aquí. Tots els caps de les tribus i el Xamàn estan molt orgullosos de nosaltres. Podem dir que hem fet una bona feina! Fins aviat!
A 560 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-26 11:03:39
@Vigies: Ei! Els Vigies passarem el matí a la platgeta posant-nos "morenus". Els Shinto i el Ricard encara estan amb nosaltres gaudint del bon tempa i la tranquil.litat que tenim aquí. Avui farem el sopar de gala, senyal que això ja s'acaba.... snif snif.
A 638 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-25 22:30:35
@CamPlanoles: Fa una estona sopant al refugi. Ara a dormir aviat que demà ens espera el Puigmal. Bona nit bon germans, Déu us dongui uns bons sons...
A 516 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-25 17:26:37
@LaRuca: El Shinto va venir a visitar-nos i es va endur cartes dels nens cap a Barcelona. Les va deixar totes a la Sra. Victòria, la secretària dels Locals Parroquials. Truqueu-la (934586076, de 17h a 21h) per saber si teniu cartes. Va, que segur que us faran més il·lusió que les que reben ells aquí dalt!
A 528 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-25 14:41:05
@PArtigues: De camí cap al cim del Dòrria. Un dia inmillorable per contemplar les grans vistes des de dalt.
A 470 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-25 14:37:41
@CamPlanoles: Ja hem arribat al refugi on dormirem aquesta nit de camí cap al Puigmal. Un dia esplèndit amb molt de sol.
A 452 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-25 14:32:16
@Vigies: Ahir ja vam arribar a Sagres acabant, així, la ruta per Portugal. Avui ho celebrarem amb el Ricard i el Shinto.
A 503 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-25 12:33:01
@LaRuca: Eiiii!!! Hem passat aquesta nit fora de la casa, per trobar 4 claus que ens permetran alliberar el Xamàn, que es troba encadenat en un arbre. Al tornar a la casa, hem vist que tot està destrossat: l'Arbre de la Vida ha patit danys, que esperem aquesta nit poder arreglar. Us deixem amb aquesta foto dels més petits de la Colònia veient com queia el Sol.
A 538 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-24 17:43:02
@PArtigues: De camì cap al refugi de Corral Blanc
A 490 persones els agrada. M'agrada
_2013-07-23 22:05:34
@Vigies: Fa una bona estona que estem fent el sopar! Mireu quina cuina més xaxi que tenim!!! :) (aquí van una hora atrassats) I avui a dormir d'hora que demà ja anem cap a Sagres i es l'ultim tram de la ruta!